Plin Tech la TransLogistica – International Transport & Logistics Expo

Suntem încântați să vă anunțăm că în perioada 26-28 septembrie vom fi prezenți la Romexpo, care va găzdui a 4-a ediție – TransLogistica Expo, cea mai importantă expoziție de Logistică, Transport, IT și Supply Chain din Romania și din Sud-Estul Europei.
Plin Tech vine în întâmpinarea clienților cu expertiza necesară în aplicarea de noi soluții integrate pentru remodelarea și optimizarea fazelor de Supply Chain. Vizitând standul nostru veți putea testa tehnologii care permit determinarea trasabilități produselor

Details

KFI Photo catalog – aplicația de validare a produselor în mișcare

Photo Catalog e o aplicație dezvoltată de KFI care răspunde necesitaților de validare și certificare a tranzitului de mărfuri/colete/produse.
Aplicația a fost dezvoltată în așa fel încât să poată fi personalizata conform particularității nevoilor clienților noștri. Este perfect adaptabila politicilor consolidate oferind in același timp un sistem de eficientizare a proceselor: utilizând aplicația noastră se economisesc in medie 20 de minute/utilizator/raport colet.
In speță aplicația adună informațiile coletelor/produse in ieșire sau intrare și le transmite softului de gestiune existent: utilizatorul identifică codul de bare și îl asociază fotografiilor coletului pe care le face utilizând aplicația. Aceste informații sunt apoi transmise automat prin FTB, sistemului WMS sau ERP existent care gestionează tranzacția respectivă.

Details

Nou parteneriat pentru KFI cu NiceLabel, sistemul de gestionare a etichetelor de ultimă generație

KFI devine partener NiceLabel, societate dezvoltatoare de soft de proiectare și gestionare a etichetelor, care ajută compania să îmbunătățească calitatea, viteza și eficiența proceselor de etichetare, reducând în același timp costurile.Acest acord permite KFI integrarea sistemului Label Management NiceLabel pentru a oferi soluții complete care pot îmbunătăți procesului de urmărire. Plin Tech ca și companie poate oferi acest serviciu la 360°, vă poate acompania pe toată durata proiectului începând cu furnizarea tehnologiei de imprimare și terminând cu integrarea acesteia, cu procesul și sistemul informatic.

Details

Selectare software și consultanță operativă: Vitalaire alege KFI

VitalAir este, din 1986, o companie internațională în măsură să garanteze terapii medicale de lungă durată la domiciliu. Din 1995 face parte din grupul Air Liquide și constituie pe teritoriul italian, împreună cu societatea Medicasa, un business unit dedicat reparațiilor la domiciliu oferind un serviciu modular în măsură să integreze în asistența pacientul atât terapii domiciliare cât și furnizarea produselor și serviciilor colegate, în funcție de necesitățile pacientului.

Eficientizare și îmbunătățire livrării la domiciliu a serviciului și customer satisfaction cu un soft personalizat

Având ca obiectiv îmbunătățirea serviciului de livrare la domiciliu a dispozitivelor pentru terapia cu oxigen, VitalAir a apelat la competentele KFI în alegere softului care permite

Details

Logistica în timpuri de e-commerce: reverse logistics și solutii Pick & Pack

Soluții inovative K.F.I. pentru eficientizarea Supply Chain societăților care au vânzări on-line.
Cererile soluțiilor pentru eficientizarea activităților de logistică în mediul e-commerce este în continuă creștere. Sunt tot mai multe societăți care au logistica distributivă și decid să activeze canale e-commerce, și au nevoie de crearea unei structuri pentru prepararea comenzilor trimise către clienți (picking/packing) și pentru gestionarea retururilor (reverse logistics).
Acest tip societăți cât și societățile logistice care oferă astfel de servicii trebuie să asigure maximă acurate în picking-ul produselor în magazie, zero erori în selecționarea produsului și livrare rapidă.

Details

Bilanțul KFI: un 2017 pozitiv

Într-o perioadă în care economia globală e caracterizată de incertitudini și dificultăți, iese în evidență creșterea economică a grupului K.F.I.

Datele macroeconomice evidențiază un plus de 3% față de valoare facturată în 2016: profitul a crescut sensibil datorită în special ofertelor de soluții integrate și servicii. Primele luni din 2017 evidențiază o creștere a portofoliului clienți cu o valoare monetară de 5,6 milioane de euro și o proiecție pentru anii următori de 7.6 milioane de euro. Asta înseamnă că în primul trimestru din 2017 am dublat valoarea portofoliului clienți față de anul trecut.

Details