Cum vedem primul pas către Industry 4.0

90% din informaţiile structurate ale unei companii există pe hârtie

Angajaţii alocă, săptămânal, 19% din timpul de lucru pentru căutarea și strângerea informațiilor

60% din angajaţi pierd mai mult de o oră pe zi pentru a duplica munca altora

Anual, 7,5% din volumul de documente se pierde

Ce este
Compania fără hârtie?

Trecerea către Compania fără hârtie se face printr-o digitalizare a componentelor afacerii, de la procesele administrative și fluxul documentelor de vânzări și până la cele de producție, gestiune sau expediție de produse.

PlinTech propune un concept multi-strat bazat pe platforma software dezvoltată de KFI care integrează și gestionează tehnologiile care susțin activitățile administrative, de comerț si expediție, de producție și intralogistică.

Lorikeet  – Puterea unei apăsări de buton de pe un dispozitiv mobil

Preia controlul operațiunilor fără hârtii!

Cu o aplicație Lorikeet instalată pe un dispozitiv mobil:

  • vei putea controla imediat transferurile de articole;
  • vei putea realiza inventare precise în numai câteva minute, pentru mii de repere
  • vei localiza cu acuratețe anumite articole
  • vei putea folosi realitatea augumentată pentru a-ți muta afacerea într-o nouă eră

SPARK – Scapă de hârtii la picking-ul pentru producție!

Colectare, Kanban și Realimentare

Identificarea imediată a locațiilor și colectarea fără erori

Durate scurte de pregătire și integrare rapidă a noilor angajați

Informații despre stoc și completare în timp real

Documentație pentru truse și cărucioare

Secvența corectă de colectare

Truse complete și corecte

Identificarea clară a cutiilor potrivite de pe cărucioare în colectarea cu mai multe comenzi

Cărucioarele asigură stațiilor de asamblare informații actualizate

Instrucțiuni de asamblare

Planuri de producție și instrucțiuni de asamblare actualizate în timp real

Nu există erori legate de utilizarea documentației învechite

Gestionarea activelor

Starea și poziția activelor sunt monitorizate constant

Optimizarea utilizării resurselor

Inventariere actualizată și exactă a vehiculelor

Voice Directed Work – Dă voce afacerii tale!

Suntem pionieri în dezvoltarea acestui tip de tehnologie în Italia, cu nenumărate instalări care au garantat creșteri consistente de eficiență și precizie. Tehnologia vocală utilizată pentru a îndruma operatorii în multiple procese de lucru asigură mărirea considerabilă a productivității și reducerea semnificativă a erorilor umane, cu timp minim de training.

Renunță la hârtii în procesele de

ELO Digital Office – Scapă de hârtiile din birouri

null
Această componentă va susține toate procesele de afaceri pentru gestionarea contractelor, facturilor, dosarelor de angajați, a oricărui document emis în companie.
null
ELO poate fi integrat ERP, iar continuarea activității se poate realiza ușor și eficient chiar și atunci când nu sunteți la birou, asigurând acces imediat și complet la toate documentele de care aveți nevoie.

Suita ECM ELO pune la dispoziția companiei toate funcțiile necesare pentru gestionarea eficientă, accesul rapid și controlul informației conținute în documente pe parcursul întregului ciclu de viață al acesteia.

null
ECM ELO optimizează procesele și îmbunătățesc productivitatea, iar informația este la îndemâna angajaților, în conformitate cu politicile privind drepturile și permisiunile de acces la date.

xTrack – Cum să planifici producția fără hârtii ?

null
Digitalizarea depozitului
null
Digitalizarea producției
null
Digitalizarea transporturilor
null
Proof of Delivery
null
KPI Charts
null
Healthcare Management System
null
Fixed Assets Management
null
Field Service Management
null
Yard Management System
null
Digitalizarea listelor de prețuri
null
Trasabilitatea ambalajelor

Clienții pentru care am digitalizat procesele

Arii de activitate în care avem expertiză

Partenerii noștri de tehnologie

HAI SĂ NE CUNOAȘTEM

CAPTCHA image