
VitalAire este, din 1986, o companie internațională în măsură să garanteze terapii medicale de lungă durată la domiciliu. Din 1995 face parte din grupul Air Liquide și constituie pe teritoriul italian, împreună cu societatea Medicasa, un business unit dedicat reparațiilor la domiciliu oferind un serviciu modular în măsură să integreze în asistența pacientul atât terapii domiciliare cât și furnizarea produselor și serviciilor colegate, în funcție de necesitățile pacientului.
Eficientizare și îmbunătățire livrării la domiciliu a serviciului și customer satisfaction cu un soft personalizat
Având ca obiectiv îmbunătățirea serviciului de livrare la domiciliu a dispozitivelor pentru terapia cu oxigen, VitalAir a apelat la competentele KFI în alegere softului care permite îmbunătățirea livrării, ghidarea activității de logistică și eficientizarea operațiunilor de gestiune a terapiei la domiciliu îmbunătățind calitatea serviciului și gradul de satisfacere al clienților.
Prima faza a proiectului a fost canalizat pe analizarea procesului de livrare pentru a identifica fazele semnificative: Routing, Dispatching, Scheduling, Costing, Optimizare și Simulare. Pentru fiecare etapă a fost consultată echipa Vital Aire pentru a putea înțelege care sunt cererile minime și opțiunile „nice to have”, ulterior utilizate ca elemente de urmărit.
La sfârșitul fazelor de elaborare și aprovare a funcțiunilor necesare pentru atingerea obiectivelor fixate de către client, a fost condusă o fază de survey și de mapatura a furnizorilor și a propunerilor de soft. Pe durata analizei au fost evaluate atât particularitățile societății și fiecărui furnizor cât și caracteristicile produselor oferite, cu scopul de a echilibra componențele calitative și cantitative. Pentru ca în final să reușim să îndrumăm Vital Aire în alegere.
„Lucrăm cu clientul, pentru client”, este atitudinea corectă pentru a obține rezultate și a împărtăși satisfacțiile”
Activitatea de consultanță a fost caracterizată prin custumer oriended la 360°, un plus valoare a consultanței oferite de KFI care a permis încă o dată aplicarea maximei noastre „lucram cu clientul, pentru client”. Ajutorul și implicarea managerilor Vital Aire în toate fazele selecționării softului a permis obținerea unui rezultat satisfăcător.