Asistență și reparații

Centrul dedicat asistenței post vânzare este în măsură să ofere un serviciu de actualizare și reparație a dispozitivelor de orice tip din familia dispozitivelor legate de lumea trasabilități.

Clientul poate personaliza asistența în baza propriilor necesități.
Oferim diverse sisteme de asistență post vânzare: In Lab, Swap, On Site și Time &Material.

Centrul de asistența asigură un serviciu de asistență și reparație pentru orice tip de dispozitiv indiferent de marca cat timp cât face parte din familia dispozitivelor legate de lumea trasabilități și identificării automate:

  • Imprimante de coduri de bare: mobile, desktop, industriale
  • Terminale mobile
  • Cititoare coduri de bare

Suntem un referent unic pentru toate activitățile de asistență si mentenanță. În cazul în care societatea dumneavoastră are un mixt de mărci, în cazul dispozitivelor, nu este necesar să gestionați diferite tipologii de contracte, să trimiteți la reparat dispozitivele în diverse laboratoare, completând formulare diferite, gestionând contacte în diferite limbi.

Clientul va trebui doar să trimită către laboratorul nostru echipamentele de orice tip, orice marcă pentru a putea beneficia de asistență.

Bunul reparat va funcționa perfect și va fi returnat în timpul prestabilit, având costul și calitatea prestabilită.

Avantaje

  • Asistență tehnică certificată
  • Timpi de reparație garantați
  • Configurare personalizată a imprimatelor și a dispozitivelor
  • Înlocuirea imediată a dispozitivelor cu formula SWAP
  • Personalizarea contractului de asistență
  • Un singur contact pentru orice fel de cerință

Ai nevoie de asistență sau de servicii de întreținere/reparații?

Nu ezita să ne contactezi prin intermediul formularului de mai jos sau la telefon
+40 726 359 294