Charisma ERP – Puterea de a dezvolta afacerea
Charisma este o soluție software integrată, cu componente ERP, CRM și business intelligence dedicată administrării operaționale a unei corporații sau a unui IMM, gestionării relației acestora cu angajații, clienții sau partenerii și care asigură legătura directă între activitatea de back-office și cea de front-office a firmei. Toate resursele digitale de business sunt la îndemâna ta într-un proces integrat, care duce la dezvoltare continuă.
Charisma ERP oferă companiilor viziunea integrată asupra procedurilor și perspectiva holistică asupra datelor care definesc afacerea.

Charisma ERP – Utilizat de peste 500 de companii din România
- Facilitarea realizării unui sistem informaţional unic, pentru toate funcţiunile organizaţiei;
- Best practice pentru gestionarea activităților specifice industriei în care activează compania;
- Urmărirea tuturor activităţilor şi îmbunătăţirea imaginii companiei;
- Organizarea şi optimizarea metodologiilor de obţinere de date;
- Introducerea celor mai noi tehnologii specifice tipului de activitate;
- Eliminarea redundanţei datelor folosite;
- Organizarea optimă a bazei de date.
Beneficiile Charisma ERP

Trasabilitate

Integrabilitate

Flexibilitate

Modularitate

Scalabilitate

Securitate

Auditare completă a bazei de date

Configurabilitate ridicată

Interfață utilizator dinamică

Raportare

Arhivarea datelor

Aliniere la obiectivele organizaționale

Orientare pe procese, fluxuri de documente și evenimente

Digitalizare
ERP Charisma poate fi utilizat cu success în:
Servicii
Energie și utilități

ERP Charisma – O implementare de success prin PlinTech
PlinTech si Totalsoft au încheiat un parteneriat strategic axat pe livrarea către organizații a soluției Charisma ERP pentru digitalizarea proceselor de business prin care PlinTech devine partener pentru implementarea solutiei Charisma în România.
Echipa de implemetare PlinTech este formată din profesioniști cu experiență de peste 20 de ani în oferta de soluții complete și complexe, modelate după cerințele fiecărui client în parte. În cadrul procesului de implementare, echipa PlinTech va însoți clientul de la prima etapă, a analizei nevoilor de proces de business și până la faza de implementare și training a angajaților pentru utilizarea soluției alese Charisma, asigurând un serviciu complet de asistență la implementare.
Charisma HCM – Soluție de resurse umane utilizată de 600 de companii din România!
Soluția Charisma HCM automatizează toate procesele unui departament de resurse umane și este folosită cu eficiență în momentul de față în companii, acoperind peste 15% din totalul forţei de muncă active din România. De asemenea, externalizarea serviciilor de calcul salarial și administrării de personal este o soluție adoptată de tot mai multe companii preocupate să câștige mai mult timp și resurse pentru managementul capitalului uman.
Beneficiile Charisma HCM

Oferă acces rapid la informaţiile curente

Bază de date unică, actualizată în timp real, care include toate informaţiile relevante despre angajaţii companiei

Susține o organizare superioară la nivel de departament şi companie

Replicarea fluxurilor interne în platforma online

Permite adăugarea de informații particulare despre angajat: fișiere atașate dosarului personal, locuri de muncă precedente, rezultatele evaluărilor din programele de performanță etc.

Analize integrate cu toate procesele de business

Află mai multe din broșura Charisma HCM
Charisma Retail – One-stop-shop pentru retailer!
Charisma este un sistem centralizat și integrat care automatizează procesele specifice de retail, incluzând infrastructura software, hardware, mentenanță, asistență tehnică și training. Permite integrarea cu sisteme terțe, precum și conectare cu dispozitive deja existente (POS, cântare, case de marcat, imprimante etc.), optimizând astfel întregul proces de vânzare.

Management financiar contabil
Front office &
back office
Analize intuitive
și prognoze
Recepție și
inventar
Managementul depozitelor
Managementul forței de vânzare
Managementul flotelor
Resurse
umane
Managementul clienților și al acțiunilor de marketing
Controlul
costurilor
Charisma Retail – Pune-ți clientul pe primul loc!
Oferte atractive la îndemână

Transmiterea de oferte personalizate în funcție de istoricul de achiziții.
Fidelizarea clienților și creșterea vânzărilor.
Date actualizate

Asigurarea etichetelor la raft cu informații actualizate privind prețuri promoționale, preț/U.M, etichetă electronică.
Experiență pozitivă la raft.
Informații rapide despre produsele disponibile

Acces în timp real la informații privind stocul disponibil pentru fiecare produs în parte.
Experiență pozitivă în magazin și facilitarea vânzărilor din alte magazine.
Proces de cumpărare simplificat

Cântărirea rapidă a produselor și plata rapidă la casă.
Rapiditate în procesul de vânzare.
Plată rapidă la casă

Prin POS sau Self-service:
- Se selectează produsele după criterii multiple (cod de bare, scanner etc.);
- Aplicarea ofertelor personalizate prin simpla scanare a cardului de fidelitate;
- Multiple moduri de plată: cash, tichete, voucher etc.;
- Afișarea pe bon a punctelor bonus acumulate;
- Client mulțumit de cozile mici de la casă. Check-out optimizat și facil.
Loializare

Utilizarea beneficiilor de tip puncte sau vouchere la următoarele cumpărături.
Loializarea clienților și creșterea vânzărilor.
Charisma Retail – fii cu un pas înaintea concurenței!

Aprovizionare centralizată de marfă – necesar și comandă furnizor
- Stoc în timp real;
- Vânzări în timp real;
- Indicatori calculați la zi: Stoc de Siguranță, Stoc Maxim, Zile fără Stoc etc.
- Propunere automată de reaprovizionare pe baza unor formule de calcul configurabile.

Transmitere comandă către furnizor și preluare factură de comandă prin EDI
Transferul electronic de date care facilitează plasarea comenzilor din partea retailer-ului și scade semnificativ timpul de aprovizionare.

Recepție facilă a mărfii
În Depozit, cu ajutorul modulului WMS disponibil pe dispozitive mobile Android, marfa se recepționează rapid prin:
- Scanare și numărare;
- Paletizare;
- Etichetare;
- Depozitare pe raft după reguli automate de evaluare celule;
- Transfer în magazine după reguli automate de vânzare marfă.
Pentru retailerii care nu dispun de un modul de management al depozitelor, recepția se face direct la magazin, prin Inventory Tool:
- Scanare produse;
- Confirmare factură / document de achiziție;
Verificare recepție în doi pași.

Generare și tipărire rapidă a documentelor de achiziție
Generare NIR în baza facturii și a documentului de achiziție din Inventory Tool, cu posibilitate de tipărire NIR.

Monitorizare stoc
După LOT/ BBD sau după alți discriminanți de stoc: Serie, ISBN, IMEI.

Interfață cu majoritatea echipamentelor fiscale
Comunicarea cu echipamentele fiscal pentru produse, prețuri în cântare și etichetatoare.

Transmitere în timp real a informațiilor în sistemul financiar-contabil (ERP)
Transmitere în timp real a informațiilor în sistemul financiar-contabil (ERP)
Scanarea produselor sau selecția din catalog;
Scanarea cardului de fidelizare – identificarea clientului;
Aplicarea automată a politicilor comerciale:
- Încasare prin multiple moduri: Cash, Tichete, Vouchere, Card Bancar (POS integrat);
- Chestionar Marketing – feedback de la client;
- Tipărie bon fiscal / Bon și factură;
- Pe bon, includere de voucher valoric sau puncte fidelizare acumulate;
Rapoarte operaționale: pe produs, categorie, magazine, vânzător; registru de casă, fișă de magazine.

Vânzare efectivă
Transmiterea de oferte personalizate în funcție de istoricul de achiziții.
