Enterprise Content Management de la ELO Digital Office
Soluții ECM ELO – pentru digitalizarea și automatizarea oricărei afaceri moderne
La Plin Tech, partener ELO Digital Office , soluțiile de Enterprise Content Management (ECM) ELO vă susțin toate procesele de afaceri pentru gestionarea contractelor, facturilor, dosarelor de angajați, traficului de vizitatori.
Oricare din soluțiile ECM de la ELO pot fi integrate ERP, iar continuarea activității dumneavoastră se poate realiza ușor și eficient chiar și atunci când nu sunteți la birou, asigurând acces imediat și complet la toate documentele de care aveți nevoie
Soluțiile ECM ELO implementate prin Plin Tech pun la dispoziția companiei toate funcțiile necesare pentru gestionarea eficientă, accesul rapid și controlul informației conținute în documente pe parcursul întregului ciclu de viață al acesteia.
Soluțiile ECM ELO optimizează procesele și îmbunătățesc productivitatea, iar informația este la îndemâna angajaților, în conformitate cu politicile privind drepturile și permisiunile de acces la date.
Avantajele sistemului ECM de la ELO Digital Office
Suita Elo Enterprise Content Management
Digitalizează complet fluxul de documente al companiei!
Contractele sunt pe mâini bune

Fiecare relație de afaceri se bazează pe un document contractual, astfel încât este deosebit de important ca acest proces să fie standardizat și transparent. Cu ELO Contract Management aveți posibilitatea să monitorizați condițiile contractuale și termenele limită, astfel încât să nu scăpați din vedere informațiile sau datele cheie. Soluția se bazează pe exemple de bune practici optimizate pentru procesele contractuale și poate fi personalizată astfel încât să se potrivească și celor mai exigente și complexe cerințe.
Redefinirea proceselor de resurse umane

ELO HR Dosar personal este un instrument complet care salvează datele angajaților, vă permite să demarați procese de Resurse Umane și monitorizează datele importante. Sistemul se bazează pe permisiuni și drepturi de acces, iar tehnologia de criptare asigură conformitatea cu protecția datelor cu caracter personal și cu alte reglementări legislative.
Optimizați activitățile de Resurse Umane:
- Creați date master și declanșați procese de HR pe toată perioada contractului de muncă al angajatului
- Listele de verificare vă ajută să nu pierdeți nimic din vedere
- Dosarul digital pentru personal susține conformitatea cu GDPR și cu alte cerințe de reglementare
- Notificările și alertele automate vă asigură că nu veți rata niciun termen important
Eficientizează procesul de recrutare!

Soluția de afaceri ELO HR Recruiting vă oferă asistență profesională pentru optimizarea proceselor dumneavoastră de recrutare. Raportați cu ușurință necesarul de personal, acceptați aplicațiile pentru pozițiile vacante și stocați în mod practic informațiile candidaților în sistemul dumneavoastră de HR sau în dosarul digital personal ELO.
Optimizați procesul de recrutare:
- Procese mai eficiente, de la raportarea necesarului de personal și până la introducerea acestora
- Liste de verificare utile și funcții memento configurabile
- Vizualizarea grupurilor și a evaluărilor candidaților
- Concept de permisiuni bazate pe utilizator, pentru datele sensibile ale candidaților
Procesarea rapidă și eficientă a facturilor!

Cu ELO INVOICE, facturile și chitanțele sunt înregistrate și clasificate automat, iar apoi transmise angajatului relevant printr-un flux de lucru, oferindu-vă controlul asupra ciclului dumneavoastră contabil și asigurând astfel gestiunea tuturor facturilor.
Gestionarea digitală a facturilor cu ELO contribuie semnificativ la reducerea timpului, costurilor, riscurilor și a complexității acestui proces.
Optimizati procesarea facturilor
- Urmăriți toate facturile în circulație pe dashboard-ul pentru facturi
- Monitorizați facturile și termenele de plată
- Vizualizați starea facturilor curente și informațiile detaliate
- Opțiuni de filtrare, precum afișarea doar a documentelor cu anumit termen
- Respectați termenele de plată mulțumită unui sistem de avertizare timpurie
- Generați evaluări statistice
- Integrare cu sisteme ERP: pe lângă soluțiile SAP (SAP NetWeaver® și SAP S/4HANA®), ELO se integrează și cu alte sisteme terțe, precum Datev și Microsoft Dynamics NAV
Diseminarea informației în organizație

Oferiți-le angajaților informațiile de care au nevoie pentru a-și desfășura cu succes activitățile zilnice și veți obține cele mai bune rezultate posibile. ELO Knowledge integrează date și cunoștințe într-o bază de date inteligentă. Interfața puternică asigură fracționarea datelor interne, pentru a crea informații ușor accesibile în arhiva de cunoștințe.
ELO Knowledge facilitează transferul eficient de cunoștințe, asigurând o platformă puternică pentru succesul pe termen lung al companiei dumneavoastră.
Cheia pentru o administrație mai eficientă

Pregătiți-vă pentru viitor și transformați sarcinile administrative cu ELO Public Sector. Această soluție îndeplinește cerințele speciale stabilite de guvern și de autoritățile publice privind administrarea înregistrărilor, permițând automatizarea proceselor care implică multe documente.
ELO Public Sector asigură angajaților acces direct la informațiile necesare și oferă numeroase funcționalități pentru a susține mai bine sarcinile și procesele zilnice. În același timp, este garantată păstrarea securizată pe termen lung a documentelor și informațiilor electronice. În plus, integrarea optimizată în mediul IT existent îi permite utilizatorului să acceseze cu ușurință managementul fișierelor electronice.
Prima impresie contează!

Oferiți o primă impresie de succes pentru vizitatorii dumneavoastră, chiar de la recepție. ELO Visitor acoperă întregul proces de înregistrare, din momentul planificării unei vizite și până în momentul în care vizitatorul părăsește clădirea. Optimizarea întregului proces de înregistrare asigură o experiență pozitivă pentru vizitatori.
Controlați rapid accesul persoanelor străine, procesarea, administrarea și analiza datelor acestora, creați ecusoane nominale și ecrane personalizate de bun venit.
Soluțiile ECM de la ELO Digital Office
Digitalizarea documentelor în fiecare departament!

Managementul Facturilor
Arhivă facturi, Avize, Nir-uri, bonuri consum etc.
Managementul plăților
Link-uri documente
Rapoarte
Procesarea facturilor
Fluxuri aprobare facturi / plăți
Portal facturi

Managementul Contractelor
Flux aprobare contracte
Flux negociere
Arhiva contracte
Rapoarte
Portal Contracte

Flux achizitii
Arhiva dosare achiziții
Flux necesar

Registratură Electronica
Portal cetațeni
Flux petiții
Managementul achizitiilor publice (documentație și flux)
Managementul contractelor
Autorizații și documente de urbanism
Managementul audiențelor
HR
Fluxuri interne
Managementul contractelor
Soluțiile ECM de la ELO Digital Office
Digitalizare în orice domeniu de activitate!
Pentru această soluție îți recomandăm
Echipamente cu sistem de operare Android pentru citirea codurilor de bare: terminale mobile, tablete industriale, tablete pentru vehicule (stivuitoare): Zebra, Honeywell, Panasonic, Getac și Datalogic.
CERE AICI INFORMAȚII SUPLIMENTARE
CONTACTEAZĂ-NE!