Enterprise Content Management de la ELO Digital Office

Soluții ECM ELO – pentru digitalizarea și automatizarea oricărei afaceri moderne

La Plin Tech, partener ELO Digital Office , soluțiile de Enterprise Content Management (ECM) ELO vă susțin toate procesele de afaceri pentru gestionarea contractelor, facturilor, dosarelor de angajați, traficului de vizitatori.

Oricare din soluțiile ECM de la ELO pot fi integrate ERP, iar continuarea activității dumneavoastră se poate realiza ușor și eficient chiar și atunci când nu sunteți la birou, asigurând acces imediat și complet la toate documentele de care aveți nevoie

Soluțiile ECM ELO implementate prin Plin Tech pun la dispoziția companiei toate funcțiile necesare pentru gestionarea eficientă, accesul rapid și controlul informației conținute în documente pe parcursul întregului ciclu de viață al acesteia.

Soluțiile ECM ELO optimizează procesele și îmbunătățesc productivitatea, iar informația este la îndemâna angajaților, în conformitate cu politicile privind drepturile și permisiunile de acces la date.

Avantajele sistemului ECM de la ELO Digital Office

null

Procese eficiente

Automatizarea proceselor îmbunătățește productivitatea și reduce costurile.
null

Procese transparente

Toate schimbările aduse unui document sunt înregistrate, oferind audit complet pentru întregul său ciclu de viață.
null

Conformitate

Datele sensibile sunt stocate în conformitate cu perioadele statutare de păstrare.
null

La îndemână

Statusul curent al proiectelor și detaliile sunt la doar un click distanță.
null

Organizare

Stocarea, regăsirea și gestionarea tuturor documentelor dintr-un singur loc.
null

Economie de timp

Finalizați rapid activitățile zilnice prin automatizarea sarcinilor manuale și utilizarea instrumentelor pentru căutare inteligentă.
null

Plus de satisfacție

Personalul nu pierde timp căutând documente în loc să răspundă solicitărilor.
null

Lucru productiv în echipă

Instrumentele de colaborare permit schimbul de informații rapid și facil și încurajează lucrul eficient în echipă.
null

Motor de căutare puternic

Aveți toate informațiile la îndemână.
null

Mobilitate

Accesați documente și luați decizii informate de oriunde.
null

Reducerea cheltuielilor

Eliminați registrele și dosarele fizice, scumpe și dificil de gestionat.
null

Integrare facilă

Cu toate sistemele ERP standard, SAP Business One®, Microsoft Dynamics NAV etc.
null

Permisiuni de acces

Stabiliți utilizatori autorizați și controlați accesul la informații.

Totuși, vrei să vezi un demo live?

Programează o demonstrație gratuită cu unul dintre consultanții noștri pentru a afla capabilitățile și funcționalitățile acestei soluții printr-o întâlnire online.

Cere-un-Demo-gratuit

Suita Elo Enterprise Content Management

Digitalizează complet fluxul de documente al companiei!

Contractele sunt pe mâini bune

Fiecare relație de afaceri se bazează pe un document contractual, astfel încât este deosebit de important ca acest proces să fie standardizat și transparent. Cu ELO Contract Management aveți posibilitatea să monitorizați condițiile contractuale și termenele limită, astfel încât să nu scăpați din vedere informațiile sau datele cheie. Soluția se bazează pe exemple de bune practici optimizate pentru procesele contractuale și poate fi personalizată astfel încât să se potrivească și celor mai exigente și complexe cerințe.

Redefinirea proceselor de resurse umane

ELO HR Dosar personal este un instrument complet care salvează datele angajaților, vă permite să demarați procese de Resurse Umane și monitorizează datele importante. Sistemul se bazează pe permisiuni și drepturi de acces, iar tehnologia de criptare asigură conformitatea cu protecția datelor cu caracter personal și cu alte reglementări legislative.

Optimizați activitățile de Resurse Umane:

  • Creați date master și declanșați procese de HR pe toată perioada contractului de muncă al angajatului
  • Listele de verificare vă ajută să nu pierdeți nimic din vedere
  • Dosarul digital pentru personal susține conformitatea cu GDPR și cu alte cerințe de reglementare
  • Notificările și alertele automate vă asigură că nu veți rata niciun termen important

Eficientizează procesul de recrutare!

Soluția de afaceri ELO HR Recruiting vă oferă asistență profesională pentru optimizarea proceselor dumneavoastră de recrutare. Raportați cu ușurință necesarul de personal, acceptați aplicațiile pentru pozițiile vacante și stocați în mod practic informațiile candidaților în sistemul dumneavoastră de HR sau în dosarul digital personal ELO.

Optimizați procesul de recrutare:

  • Procese mai eficiente, de la raportarea necesarului de personal și până la introducerea acestora
  • Liste de verificare utile și funcții memento configurabile
  • Vizualizarea grupurilor și a evaluărilor candidaților
  • Concept de permisiuni bazate pe utilizator, pentru datele sensibile ale candidaților

Procesarea rapidă și eficientă a facturilor!

Cu ELO INVOICE, facturile și chitanțele sunt înregistrate și clasificate automat, iar apoi transmise angajatului relevant printr-un flux de lucru, oferindu-vă controlul asupra ciclului dumneavoastră contabil și asigurând astfel gestiunea tuturor facturilor.

Gestionarea digitală a facturilor cu ELO contribuie semnificativ la reducerea timpului, costurilor, riscurilor și a complexității acestui proces.

Optimizati procesarea facturilor

  • Urmăriți toate facturile în circulație pe dashboard-ul pentru facturi
  • Monitorizați facturile și termenele de plată
  • Vizualizați starea facturilor curente și informațiile detaliate
  • Opțiuni de filtrare, precum afișarea doar a documentelor cu anumit termen
  • Respectați termenele de plată mulțumită unui sistem de avertizare timpurie
  • Generați evaluări statistice
  • Integrare cu sisteme ERP: pe lângă soluțiile SAP (SAP NetWeaver® și SAP S/4HANA®), ELO se integrează și cu alte sisteme terțe, precum Datev și Microsoft Dynamics NAV

Diseminarea informației în organizație

Oferiți-le angajaților informațiile de care au nevoie pentru a-și desfășura cu succes activitățile zilnice și veți obține cele mai bune rezultate posibile. ELO Knowledge integrează date și cunoștințe într-o bază de date inteligentă. Interfața puternică asigură fracționarea datelor interne, pentru a crea informații ușor accesibile în arhiva de cunoștințe.

ELO Knowledge facilitează transferul eficient de cunoștințe, asigurând o platformă puternică pentru succesul pe termen lung al companiei dumneavoastră.

Cheia pentru o administrație mai eficientă

Pregătiți-vă pentru viitor și transformați sarcinile administrative cu ELO Public Sector. Această soluție  îndeplinește cerințele speciale stabilite de guvern și de autoritățile publice privind administrarea înregistrărilor, permițând automatizarea proceselor care implică multe documente.

ELO Public Sector asigură angajaților acces direct la informațiile necesare și oferă numeroase funcționalități pentru a susține mai bine sarcinile și procesele zilnice. În același timp, este garantată păstrarea securizată pe termen lung a documentelor și informațiilor electronice. În plus, integrarea optimizată în mediul IT existent îi permite utilizatorului să acceseze cu ușurință managementul fișierelor electronice.

Prima impresie contează!

Oferiți o primă impresie de succes pentru vizitatorii dumneavoastră, chiar de la recepție. ELO Visitor acoperă întregul proces de înregistrare, din momentul planificării unei vizite și până în momentul în care vizitatorul părăsește clădirea. Optimizarea întregului proces de înregistrare asigură o experiență pozitivă pentru vizitatori.

Controlați rapid accesul persoanelor străine, procesarea, administrarea și analiza datelor acestora, creați ecusoane nominale și ecrane personalizate de bun venit.

Soluțiile ECM de la ELO Digital Office

Digitalizarea documentelor în fiecare departament!

Managementul Facturilor

Arhivă facturi, Avize, Nir-uri, bonuri consum etc.

Managementul plăților

Link-uri documente

Rapoarte

Procesarea facturilor

Fluxuri aprobare facturi / plăți

Portal facturi

Managementul Contractelor

Flux aprobare contracte

Flux negociere

Arhiva contracte

Rapoarte

Portal Contracte

Flux achizitii

Arhiva dosare achiziții

Flux necesar

Registratură Electronica

Portal cetațeni

Flux petiții

Managementul achizitiilor publice (documentație și flux)

Managementul contractelor

Autorizații și documente de urbanism

Managementul audiențelor

HR

Fluxuri interne

Managementul contractelor

Soluțiile ECM de la ELO Digital Office

Digitalizare în orice domeniu de activitate!

 

Pentru această soluție îți recomandăm

Echipamente cu sistem de operare Android pentru citirea codurilor de bare: terminale mobile, tablete industriale, tablete pentru vehicule (stivuitoare): Zebra, Honeywell, Panasonic, Getac și Datalogic.

Află mai multe

CERE AICI INFORMAȚII SUPLIMENTARE

În compania Plin Tech există o echipă de specialiști capabili să verifice potențialul de aplicare a acestei soluții printr-o analiză exactă a proceselor clientului.

CONTACTEAZĂ-NE!