Proof of delivery

Controlul proceselor de livrare si dovada de livrare electronica

Se estimează ca ultima parte a transportului reprezintă 30% din prețul total.
Creșterea numărului de livrări si creșterea pretențiilor din partea clienților, a determinat o creștere a factorului de stres in cadrul companiilor, care trebuie sa garanteze un serviciu excelent si competitiv.
In timp ce clienții vor livrări rapide si precise, urmărirea livrării in timp real si răspunsuri exacte din partea departamentului customer care pentru rezolvarea problemelor, societățile se confrunta cu necesitatea de a optimiza procesele si de a elimina ineficienta pentru a conserva rentabilitatea.
Din fericire cu ajutorul tehnologiei digitale este posibilă satisfacerea tuturor exigențelor aparent opuse.

Soluția Plin Tech
Plin Tech POD e soluția digitală creată pentru a furniza un control complet al activităților de livrare. Toate activitățile sunt monitorizate electronic și documentele, inclusiv dovada livrării semnat de către client, sunt generate și transmise digital. In acest fel clienții, logistica si administrația au la dispoziție in timp real informațiile de care au nevoie: de statusul livrării, poziția mijloacelor de transport și încărcărea coletelor.

Funcții principale

  • Gestionarea punctelor de încărcare – livrare respectând standardele GS1.
  • Formarea borderourilor si atribuirea acestora transportatorului
  • Vizualizarea stării livrării in timp real
  • Documente privind rezultatul livrării
  • Colectare semnături grafice din partea  destinatarului
  • Printarea documentului de predare cu imprimante portabile
  • Instrumente de analiză a rezultatelor livrării si coletelor livrate
  • Verificarea mărfii in momentul încărcării – descărcării cu citirea codului de bare sau a tag-ului RFID
  • Geo localizarea transportatorului si a coletelor
  • Vizualizarea traseelor si a opririlor fiecărui mijloc de transport in parte
  • Vizualizarea fiecărui mijloc de transport în fiecare dintre punctele de livrare, de preluare si ora aproximativa la care va ajunge.
  • Integrare cu sisteme ERP

Plin Tech  crește eficiența si rentabilitatea a societății prin:

Executarea livrării mai rapida
Printr-o tabletă, șoferul este in comunicare permanentă cu sediul, primește planul livrărilor si trimite instant dovada livrării prin semnătura digitala a  destinatarului. Se evită pierderea timpului din cauza gestionarii manuale a documentelor astfel încât totul sa fie mai rapid si mai exact.

Vizibilitatea in timp real a stării livrării
Clienții pot urmări on-line modificările stării livrării, pot primi pe mail o notificare in momentul livrării cu numele si semnătura persoanei care a preluat coletul. Din punctul de vedere al societății disponibilitatea informațiilor in timp real permite controlarea situație livrărilor, organizarea livrărilor in mod eficient si rezolvarea imediata a problemelor de pe teren.

Geo localizarea mijloacelor de transport
Traseul oricărui vehicul este înregistrat de un sistem, prin satelit, transmițând in permanență poziția vehiculului pe harta. Societatea poate verifica daca se respectă planul de livrare, stadiul mărfii aflata la bord si poate estima când va ajunge la destinație.

Procesul de digitalizare a documentelor
Cu utilizarea formularelor tradiționale de hârtie se riscă erori de completare, pierdere sau deteriorare a documentelor. Cu soluția Plin Tech toate documentelor se completează si se transmit în format digital eliminând costurile, erorile si timpii pierduți cauzate de gestionarea manuala a datelor.