Soluții complete pentru digitalizarea proceselor logistice ale companiilor din domeniul Pharma – Healthcare

Prin PlinTech ai acces la experiența de 30 de ani în proiecte de optimizare logistică a grupului KFI Italia din care face parte, leader în implementarea soluțiilor integrate pentru trasabilitatea și urmărirea tuturor fazelor supply chain.

PlinTech este partenerul strategic în măsură să ofere soluții avansate Auto/ID, Mobile, Wireless, Voice, RFID și sisteme de plăți electronice companiilor din România și Europa de Est.

Companiilor din domeniul Pharma sau Healthcare, PlinTech le oferă

Soluții software pentru digitalizarea proceselor

Consilierea pentru personalizarea soluțiilor

Consiliere pentru alegerea necesarului de hardware

Implementarea soluției alese în afacere

Echipamente de uz profesional

logo-lorikeet-pharma-solution

Preia controlul activităților comerciale cu o simplă apăsare de buton!

Parteneri tehnologici

O soluție Android dedicată companiilor Pharma cu activități în domeniul comerțului en-gross sau retail. Cu această aplicație instalată pe un dispozitiv mobil:

  • Controlezi recepția medicamentelor;
  • Inventariezi în timp real în farmacie și depozit;
  • Gestionezi stocul la raft;
  • Ai la dispoziție informații despre lot și date de expirare;
  • Identifici locația medicamentelor la raft prin RFID sau realitate augmentată.

O soluție dedicată companiilor din domeniul producției care au activități în depozite. Cu această aplicație instalată pe un dispozitiv mobil vei putea realiza instantaneu:

  • Identificarea pacienților;
  • Vizualizarea informațiilor critice legate de medicație (ex. data expirării);
  • Instrucțiuni specifice în funcție de pacient (ex. dozajul corect, alergii ale pacientului);
  • Etichetarea și identificarea anlizelor de laborator;
  • Administrarea comenzilor către farmacie;
  • Realizarea inventarului rapid de instrumente medicale.

Poți să efectuezi și să gestionezi procesele de picking, de găsire in depozit dar și operațiunile comerciale fără hârtie, eliminând consumul de timp și de materiale și prevenind erorile cauzate de scrierea de mână. Cu etichetele electronice inteligente de la SOLUM poți să actualizezi informații și date cu privire la starea procesului și a inventarului în timp real prin conectarea la sistemul ERP / WMS / MES deja prezent în companie!

Gândește-te, cum ar fi să actualizezi informația de pe câteva mii de etichete în numai câteva minute?

Sau să găsești imediat locul din depozit unde se află unul din cele 1.000 de repere ale unui bun industrial pe care îl produci?

Plin Tech comercializează, instalează și oferă asistență tehnică pentru fabricate de cei mai importanți producători mondiali. Plin Tech te va consilia pentru alegerea terminalelor mobile potrivite gestionării fluxului de date și eficientizării operațiunilor specifice de retail.

Oferim soluții flexibile de închiriere, asistență tehnică și service pentru orice tip de terminal mobil.

Lorikeet Retail Device Management este o soluție web care funcționează ca un manager al rețelei de case de marcat, monitorizând în permanență starea de funcționare și trimiterea zilnică de date fiscale către ANAF.

Cu Lorikeet RDM, o aplicație unică pe piața din România, poți verifica în timp real funcționarea corectă a caselor de marcat, astfel că vei putea interveni imediat pentru a le repune în funcțiune și a evita sancțiunile autorităților. Cu Lorikeet RDM vei evita surprizele foarte neplăcute și costisitoare!

Cere mai multe informații despre soluțiile pentru companiile pharma și healthcare oferite Plin Tech!