Hybrid Shop

Integrarea canalelor fizice si de e-commerce pentru o experiență client omnicanal coerentă

Hybrid Shop este soluția Plin Tech pentru abordarea clienților pe toate canale, in măsura sa ofere clienților o experiența unică, modelată pe așteptării fiecăruia.

Hybrid Shop răspunde comportamentelor consumatorilor, cu o nouă strategie de business punând în centrul atenției clientul pe tot parcursul procesului de vânzare, indiferent de unde începe și unde se încheie: în magazin, folosind un computer sau un smartphone.

Hybrig Shop permite gestiunea in-store a comenzile e-commerce completând toate operațiunile tipice unui magazin logistic  in varianta remote:

  • Picking order
  • Packing – lista de amabalare
  • Emitere aviz de transport
  • Imprimare etichete de transport
  • Dat in primire transportatorului
  • Gestionarea materialului neconform
  • Comenzi si ridicarea acestora

Cum funcționează

Vânzătorul efectuează  picking-ul in magazin utilizând un dispozitiv touchscreen cu cititor de bare incorporat:

  • Ridica marfa din raftul sau magazia magazinului
  • Scanează codurile de bare a fiecărui produs in parte pentru a le asocia comenzii e-commerce
  • Utilizând dispozitivul trimite comanda de transport curierului, printează avizul de expediție si imprimă eticheta de transport
  • Curierul citește codul de bare imprimat pe eticheta si încarcă marfa semnând de primire in mod digital pe dispozitivul vânzătorului
  • Procedura se finalizează cu un aviz de expediție automat către client si către sistem dovada expedierii mărfii

Avantaje
In interiorul unei strategii care include toate canalele de vânzare, Hybrid Shop permite:

Oferă clientului o experiență pozitivă și coerentă
Majoritatea achizițiilor in ziua de azi se fac utilizând mai multe canale de vânzare. Consumatorul se așteaptă sa nu aibă limitări in căutarea si găsirea produselor; cu Hybrid Shop devine posibil asistarea clientului pe tot parcursul procesului de vânzare rămânând tot timpul in contact cu acesta.

Îmbunătățirea serviciilor oferite clienților integrând spațiul fizic cu cel digital.
Hybrid Shop permite activarea si gestionarea noilor servicii, printre care retur marfa comandat on-line, creând magazinului noi contacte si noi ocazii de vânzare. Identificând cumpărătorul e posibila cunoașterea obiceiurilor si preferențelor clientului in ceea ce privește  achiziția, pentru a putea stabili o relație mai personală și mai profitabilă.

Garantează livrări rapide oriunde utilizând punctele de vânzare ca si centre de distribuție locala. Hibrid Shop permite transformarea punctelor de vânzare în gestiuni de unde pot fi livrate rapid și eficient produsele comandate în modalitatea e-commerce.

O oportunitate care permite gestionarea punctelor de vânzare la mare distanță fie din țară sau de peste hotar, care nu au un volum de vânzare suficient pentru crearea unor noi centre de distribuție.