Investește în tehnologie, nu în amenzile de la ANAF!


Evită amenzile și penalitățile pe care ți le poate impune ANAF ca urmare a nerespectării prevederilor din ordinul ANAF nr. 435/2021 cu privire la conectarea aparatelor de marcat electronice fiscale la sistemul informatic al MF – ANAF. Cum bine știi, orice casă de marcat care îți aparține trebuie să fie conectată cu sistemul centralizat ANAF până cel mai târziu la data de 30 noiembrie, pentru a putea furniza date în timp real.


Soluția web Lorikeet RDM (Retail Device Management) funcționează ca un manager al rețelei de case de marcat, monitorizând în permanență starea de funcționare și trimiterea zilnică de date fiscale către ANAF. Cu Lorikeet RDM vei evita surprizele foarte neplăcute și costisitoare.

.

Cu Lorikeet RDM, o aplicație unică pe piața din România, poți verifica în timp real:

➔ Funcționarea corectă a caselor de marcat, astfel că vei putea interveni imediat pentru a le repune în funcțiune și a evita sancțiunile autorităților;

➔ Care este statusul în timp real a transmiterii de date către ANAF de la fiecare casă de marcat din rețeaua ta.

Software-ul este actualizat în mod constant cu noile directive ale ANAF

anaf

Totuși, vrei să vezi un demo live?

Programează o demonstrație gratuită cu unul dintre consultanții noștri pentru a afla capabilitățile și funcționalitățile acestei soluții printr-o întâlnire online.

Cere-un-Demo-gratuit

Funcționalitățile Lorikeet RDM

ico__1
Raportează netransmiterea plăților electronice către ANAF
ico__2
Verifică starea caselor de marcat electronice
ico__3
Verifică fișierele acceptate/respinse de ANAF
ico__4
Arhivează fișierele .xml în baza de date locală
ico__5
Permite vizualizarea datelor transmise către ANAF împărțite pe taxe, TVA, retururi, anulări
ico__6
Permite actualizarea de la distanță a firmware-ul casei de marcat
ico__7
Arhivează actele de confirmare primite de la ANAF
ico__8
Exclude fișierele .xml transmise și stocate corect în imprimantele caselor de marcat, pentru a evita avertismentele repetate de anomalii
ico__9
Permite vizualizarea stării imprimantelor caselor de marcat în timp real
ico__10
Posibilitatea personalizării panoului de comandă

Cui se adresează soluția Lorikeet RDM?

rețelele de hiper / super / minimarket-uri

rețelele de farmacii

rețelele de restaurante și fast food-uri

rețelele de benzinării

rețelele de magazine de bricolaj și articole pentru casă și grădină

Lucrezi la departamentul financiar sau IT? Coordonezi operațiunile de vânzări sau munca de teren? Te ocupi de rețeaua caselor de marcat electronice sau de partea tehnică?

Ce o recomandă?

SaaS
(Software as a Service) fără taxe de întreținere

Actualizări continue în concordanță cu ghidurile ANAF

Simplu de utilizat

Disponibilitate completă a informațiilor

O soluție web cu abonare anuală

poate fi integrată cu mare ușurință cu ERP-ul companiei Dvs !

La nivel IT

  • Verificarea componenței tehnologiei a casei de marcat
  • Monitorizarea rețelei centrale

ADMIN

  • Verificarea componenței fiscale a casei de marcat
  • Management central pentru fiecare Jurnal Electronic
  • Reechilibrare generală cu ERP

FISCAL

  • Verificarea datelor transmise la ANAF
  • Arhivarea centrală a rezultatelor predării închiderilor zilnice, utilă, în cazul unor dispute cu ANAF

Află mai multe detalii despre Lorikeet RDM!