Preia controlul magazinului tău cu o simplă apăsare de buton!

Cu doar o simplă apăsare de buton și aplicația Lorikeet Retail instalată pe un dispozitiv mobil, preiei definitiv controlul afacerii tale!

  • Vei putea controla imediat transferurile de articole;
  • Vei putea realiza inventare precise în numai câteva minute, pentru mii de repere;
  • Vei localiza cu acuratețe anumite articole;

Cum funcționează Lorikeet Retail?

Facilitează

activitățile de magazin: mărfuri intrate și ieșite, transportul, gestionarea returnărilor, etichetarea

Aplicația

client Android nativă poate fi configurată în modul on-line sau off-line și permite colectarea datelor prin Realitate Augmentată, RFID și citirea codurilor de bare

Arhitectură

bazată pe module independente care favorizează personalizarea și implementarea noilor caracteristici

Conectorii specifici

simplifică integrarea cu ERP și WMS de la terți

Două metode de instalare

la nivel local sau în cloud

Cu tabloul de bord Server

administratorii configurează sistemul, gestionează clienții și licențele, monitorizează jurnalele și generează rapoarte

Securitate cibernetică excelentă

datorită criptării datelor și comunicării client-server prin protocoale protejate

Despre redare videouri lk_retail_splash

Descoperă cum funcționează Lorikeet Retail Solution din acest clip video

Totuși, vrei să vezi un demo live?

Programează o demonstrație gratuită cu unul dintre consultanții noștri pentru a afla capabilitățile și funcționalitățile acestei soluții printr-o întâlnire online

Ce operațiuni poți digitaliza cu Lorikeet Retail?

Intrarea / ieșirea bunurilor

  • Expedierea bunurilor la magazine, sucursale sau depozite
  • Transfer de mărfuri între POS-uri
  • Încărcarea / descărcarea în depozit numai după verificarea documentației
  • Integrarea cu sistemul informațional asigură actualizarea stocului în timp real
  • Indicații privind plasarea mărfurilor și gestionarea loturilor
  • Atribuirea statutului pentru a urmări progresul operațiunilor
  • Sarcini de cercetare folosind cod de bare, RFID și realitate augmentată
  • Pregătirea livrărilor cu generarea de etichete și coduri
  • Generarea de rapoarte personalizate

Inventariere mărfurilor din magazin

  • Căutare după cod de bare, RFID sau realitate augmentată
  • Inventar global: gestionarea tuturor mărfurilor de pe site
  • Inventar local: gestionare în funcție de zonă (categorie, locație, depozit, culoar)
  • Abilitatea de a activa / dezactiva computerul portabil responsabil de activitate
  • Abilitatea de a bloca toate operațiunile care nu au legătură cu inventarul pe computerul portabil
  • Capacitatea de a planifica perioadele de execuție
  • Căutarea și verificarea prețului
  • Căutare după cod de bare, RFID sau realitate augmentată

Căutarea și verificarea prețului

  • Căutare după cod de bare, RFID sau realitate augmentată
  • Verificarea imediată a stocurilor și a prețurilor
  • Informații detaliate despre articole (baza de date partajată în cloud)
  • Marcarea promoțiilor (de asemenea, oferte cu durată limitată) pentru anumiți clienți sau pentru evenimente
  • Formule de calcul al prețului bazate pe clienți, articole, categorii
  • Monitorizarea prețurilor concurenților

Managementul retururilor

  • Atribuirea ștatelor pentru urmărirea articolului
  • Recuperarea mărfurilor
  • Crearea fișelor tehnice pentru a nota defectele
  • Gestionarea transferurilor către asistență tehnică internă / externă
  • În caz de reparații, posibilitatea de a insera note explicative
  • Gestionarea transportului produsului reparat sau înlocuirea acestuia
  • Managementul rapoartelor

Etichetare

  • Asocierea etichetelor sau etichetelor RFID la produse
  • Posibilitatea de a imprima pe site datorită integrării cu imprimante portabile
  • Etichetare integrată cu procesul de inventariere
  • Abilitatea de a crea etichete pentru înregistrarea mijloacelor fixe

Operațiuni specifice în magazin

checked-fill

Gestiune magazin

Crește managementul produselor de la raft indicând toate taskurile de realizat dintr-o dată.

pax

Shelf management

Gestionează produsele de la raft, prin indicarea nivelurilor de stoc

barcode

Verificare prețuri

Verifică dacă prețurile afișate la raft sunt corecte, comparându-le cu prețurile din sistem.

pad

Preluare stoc

Calculează automat numărul de produse existente în stoc la un anumit moment, prin scanare simultană

info

Informații produs

Oferă informații adiționale legate de produs, inclusiv prin afișarea recenziilor legate de produs

percent

Discounturi și promoții

Pot fi afișate informații legate de discounturile și promoțiile active pe diferitele produse.

phone

Self scanning

Oferă posibilitatea clientului final să realizeze scanarea folosind propriul telefon mobil

alergeni

Verificare alergeni

Clienții pot verifica alergenii prezenți la nivelul produselor scanate

Ce tehnologii utilizează Lorikeet?

Realitate augmentată

  • Crește productivitatea în magazin
  • Descrieri și prețuri ale articolelor
  • Citirea ușoară a etichetelor și codurilor de bare
  • Localizare rapidă a articolelor
  • Timp de training redus
  • Inventariere mai rapidă și mai precisă

RFID

  • Căutare de produse specifice
  • Reducerea timpului de inventar
  • Citirea chiar și în absența vizibilității directe
  • Urmărirea bunurilor de intrare / ieșire

Cod de bare

  • Integrarea cu SCANDIT transformă orice dispozitiv inteligent cu cameră într-un instrument puternic de achiziție de date
  • Scanare rapidă și precizie ridicată
  • Simplitate, flexibilitate și scalabilitate

Parteneri în implementare

zebra-1
scandit-1

Beneficiile utilizării Lorikeet Retail

O mai bună productivitate

Personalul va reuși să își desfășoare activitatea în mod autonom, fără să aglomereze casa.

Reducerea costurilor

Costul Total de Operare este de cinci ori mai scăzut față de scanerele dedicate pe durata de viață a echipamentelor

Viteza sporită la scanare

Motorul integrat permite o scanare de mare viteză, din diferite unghiuri și distanțe, la lumină scăzută și chiar permite citirea de coduri de bare deteriorate

O mai bună comunicare între sediul central și magazin

Documentele sunt transferate automat între sistemul ERP de la sediul central și magazine

Îmbunătățirea experienței clientului

Vânzătorul este în măsură să furnizeze consumatorului răspunsuri precise, directe și rapide

Scanare matriceală

Opțiunea DataMatrix permite scanarea multiplă, reducând timpii pentru operațiuni specifice cu circa 40%

Mai puține erori

Identificarea automată prin coduri de bare garantează urmărirea completă a mărfurilor

Noi oportunități

Datorită conexiunii cu sistemul central, magazinul poate activa servicii noi, în conformitate cu canalele digitale

Impreună cu această soluție îți recomandăm:

Monitorizează în permanență starea de funcționare  a caselor de marcat și trimiterea zilnică de date fiscale către ANAF.

 

Echipamente cu sistem de operare Android pentru citirea codurilor de bare: terminale mobile, tablete industriale, tablete pentru vehicule (stivuitoare): Zebra, Honeywell, Panasonic, Getac și Datalogic.

Etichete electronice inteligente pentru retail industriale cu sau fără buton.

Contactează-ne pentru mai multe informații despre Lorikeet Retail!