Tu cum îți pregătești magazinul pentru era digitală?

Lorikeet - platforma Magazinului Hibrid

Transformarea digitală implică un set de schimbări tehnologice, culturale, organizaționale și manageriale pentru companii. În comerțul cu amănuntul, această evoluție constă în aplicarea conceptului de Retail 4.0. În acest context, modelul Magazinului Hibrid poate reprezenta o formulă inovatoare pentru a gestiona logistica “ultimei sute de metri” și combină avantajele cumpărăturilor online cu acelea ale cumpărăturilor în magazin.

Modelele tradiționale care văd comerciantul cumpărând mari cantități de mărfuri, gestionând logistica, afișând articolele din magazin și instruind / coordonând personalul sunt, prin urmare, din ce în ce mai puțin durabile. Companiile trebuie să se adapteze la schimbările cererii și la piață, la redefinirea proceselor, a instrumentelor și modelelor de afaceri, la produse și servicii noi în numele unei fuziuni dintre mediile analog și digital.

Magazinul Hibrid integrează funcțiile magazinului fizic cu cele ale depozitului, ajutând la integrarea beneficiilor cumpărăturilor online cu cele din magazinul fizic dintr-o perspectivă care acoperă multiple canale de vânzare. Compania poate profita de magazin nu numai ca punct de vânzare, ci și ca punct de depozitare periferic pentru a procesa mai rapid comenzile de la clienți sau de la celelalte sucursale.
Utilizatorul final poate alege unde plasează comanda (portal de comerț electronic sau magazin fizic) și locul de livrare, ducând experiența cumpărăturilor la un alt nivel și dezvoltând loialitate mai mare față de marcă.

Lorikeet - preia controlul magazinului tău cu o simplă apăsare de buton!

Augmented în magazinul tău

Ce înseamnă Lorikeet pentru afacerea ta?

ce-inseamna-lorikee-xxl

Cum funcționează Lorikeet?

Simplifică

operațiunile magazinului: căutarea articolelor, verificarea prețului, monitorizarea inventarului și a prețurilor concurenților

Facilitează

activitățile de depozit: mărfuri în și în afară, transportul, gestionarea returnărilor, etichetarea

Aplicația

 client Android nativă poate fi configurată în modul on-line sau off-line și permite colectarea datelor prin Realitate Augmentată, RFID și citirea codurilor de bare

Arhitectură

bazată pe module independente care favorizează personalizarea și implementarea noilor caracteristici.

Conectorii specifici

simplifică integrarea cu ERP și WMS terță parte.

Două metode de instalare

 la nivel local sau în cloud.

Cu tabloul de bord Server

administratorii configurează sistemul, gestionează clienții și licențele, monitorizează jurnalele și generează rapoarte.

Securitate cibernetică excelentă

datorită criptării datelor și comunicării client-server prin protocoale protejate.

Gestionarea autentificării

utilizatorilor în conformitate cu GDPR la nivel european.

Ce operațiuni poți digitaliza în magazinul tău cu Lorikeet?

Intrarea / ieșirea bunurilor

Preluarea bunurilor la magazine, sucursale sau depozite

Transfer de mărfuri între POS-uri

Încărcarea / descărcarea în depozit numai după verificarea documentației

Integrarea cu sistemul informațional asigură actualizarea stocului în timp real

Indicații privind plasarea mărfurilor și gestionarea loturilor

Atribuirea statutului pentru a urmări progresul operațiunilor

Sarcini de cercetare folosind cod de bare, RFID și realitate augmentată

Pregătirea livrărilor cu generarea de etichete și coduri

Generarea de rapoarte personalizate

Inventariere

Căutare după cod de bare, RFID sau realitate augmentată

Inventar global: gestionarea tuturor mărfurilor de pe site

Inventar local: gestionare în funcție de zonă (categorie, locație, depozit, culoar)

Abilitatea de a activa / dezactiva computerul portabil responsabil de activitate

Abilitatea de a bloca toate operațiunile care nu au legătură cu inventarul pe computerul portabil

Capacitatea de a planifica perioadele de execuție

Căutarea și verificarea prețului

Căutare după cod de bare, RFID sau realitate augmentată

Verificarea imediată a stocurilor și a prețurilor

Informații detaliate despre articole (baza de date partajată în cloud)

Marcarea promoțiilor (de asemenea, oferte cu durată limitată) pentru anumiți clienți sau pentru evenimente

Formule de calcul al prețului bazate pe clienți, articole, categorii

Monitorizarea prețurilor concurenților

Managementul retururilor

Atribuirea ștatelor pentru urmărirea articolului

Recuperarea mărfurilor

Crearea fișelor tehnice pentru a nota defectele

Gestionarea transferurilor către asistență tehnică internă / externă

În caz de reparații, posibilitatea de a insera note explicative

Gestionarea transportului produsului reparat sau înlocuirea acestuia

Managementul rapoartelor

Etichetare

Asocierea etichetelor sau etichetelor RFID la produse

Posibilitatea de a imprima pe site datorită integrării cu imprimante portabile

Etichetare integrată cu procesul de inventariere

Abilitatea de a crea etichete pentru înregistrarea mijloacelor fixe

Ce tehnologii utilizează Lorikeet?

Realitate augmentată

Crește producția în depozit și în magazin
  • Descrieri și prețuri ale articolelor
  • Citirea ușoară a etichetelor și codurilor de bare
  • Localizare rapidă a articolelor
  • Timp de antrenament mai scurt
  • Inventare mai rapidă și mai precisă

RFID

Partea depozitului:
  • Etichetează citirea masivă
  • Citirea chiar și în absența vizibilității directe
  • Urmărirea bunurilor de intrare / ieșire

Partea magazinului:

  • Căutați produse specifice
  • Reducerea timpului de inventar

Cod de bare

Integrarea cu SCANDIT transformă orice dispozitiv inteligent cu cameră într-un instrument puternic de achiziție de date.
  • Scanare rapidă și precizie ridicată
  • Simplitate, flexibilitate și scalabilitate

Parteneri în implementare

Lorikeet- Controlul operațiunilor din depozit

Lorikeet - funcții specifice retail

Situație magazin

Gestionare raft

Verificare prețuri

Reduceri / premii

Alergeni și altele

Auto-scan

Lorikeet - alte funcții de retail

  • null

    Gestiune magazin

    Crește managementul produselor de la raft indicând toate taskurile de realizat dintr-o dată.

  • null

    Shelf management

    Gestionează produsele de la raft, prin indicarea nivelurilor de stoc

  • null

    Verificare prețuri

    Verifică dacă prețurile afișate la raft sunt corecte, comparându-le cu prețurile din sistem.

  • null

    Preluare stoc

    Calculează automat numărul de produse existente în stoc la un anumit moment, prin scanare simultană

  • null

    Informații produs

    Oferă informații adiționale legate de produs, inclusiv prin afișarea recenziilor legate de produs

  • null

    Discounturi și promoții

    Pot fi afișate informații legate de discounturile și promoțiile active pe diferitele produse.

  • null

    Self scanning

    Oferă posibilitatea clientului final să realizeze scanarea folosind propriul telefon mobil

  • null

    Verificare alergeni

    Clienții pot verifica alergenii prezenți la nivelul produselor scanate

Care sunt beneficiile utilizării Lorikeet?

Cu Lorikeet, magazinul tău are acces la un nivel superior de atractivitate și competitivitate, cu timpi de răspuns și costuri de operare comparabile cu cele ale unui magazin online.

O mai bună productivitate

Personalul va reuși să își desfășoare activitatea în mod autonom, fără să aglomereze casa.

Reducerea costurilor

Costul Total de Operare este de cinci ori mai scăzut față de scanerele dedicate pe durata de viață a echipamentelor

Viteza sporită la scanare

Motorul integrat permite o scanare de mare viteză, din diferite unghiuri și distanțe, la lumină scăzută și chiar permite citirea de coduri de bare deteriorate

O mai bună comunicare între sediul central și magazin

Documentele sunt transferate automat între sistemul ERP de la sediul central și magazine

Îmbunătățirea experienței clientului

Vânzătorul este în măsură să furnizeze consumatorului răspunsuri precise, directe și rapide

Scanare matriceală

Opțiunea DataMatrix permite scanarea multiplă, reducând timpii pentru operațiuni specifice cu circa 40%

Mai puține erori

Identificarea automată prin coduri de bare garantează urmărirea completă a mărfurilor

Noi oportunități

Datorită conexiunii cu sistemul central, magazinul poate activa servicii noi, în conformitate cu canalele digitale

Pentru această soluție îți recomandăm

Terminale handheld, wearable, tablet enterprise, terminale mobile pentru vehicule de la Zebra, Honeywell, Panasonic, Getac și Datalogic. Compatibile Android .

Află mai multe

Etichete electronice inteligente pentru procese industriale cu sau fără buton.

Află mai multe

Analiză funcțională pentru o aplicare corectă

În compania Plin Tech există o echipă de specialiști capabili să verifice potențialul de aplicare a acestei tehnologii printr-o analiză exactă a proceselor de producție ale clientului și a rentabilității dorite a investiției.

CONTACTEAZĂ-NE!

CAPTCHA image